Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Brand Design, 7th edition (Engelstalig) ePUB E-BOOK

R Boer
E-book | Engels
€ 37,50
+ 37 punten
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

Following the publication of the Dutch edition of this book in 2002, Brand Design has become a household name in many boardrooms and educational courses. Ruud Boer's model of Brand Design has guided over 30,000 marketers in shaping and designing brands. With the introduction of this new edition, marketing students and professionals can also benefit from a conceptual map of Brand Design in English!

This well illustrated book is comprehensive, encompassing a diversity of practical examples of physical and digital brand expressions, and includes many models that are easy to understand. The centerpiece is the Brand Design model, which takes the reader from brand strategy to brand activation, in order to achieve the main goal: building brands. In addition, twenty Mini-Cases and one more extensive Maxi-Case are included, written by various Registered Marketers (RMs), to give you interesting insights into successful brands.

Ruud Boer RM is a Registered Marketer and was responsible for beautiful brands, such as Bols, Red Band, Venco, Reebok, LU, and Liga. Since 1998 he is co-owner of Bataafsche Teeken Maatschappij, a renowned Rotterdam-based Brand Design agency, which helps B2B and B2C companies to grow via brand strategy and design. Ruud is a member of the board of the NIMA Brand Design Community, he teaches at Beeckestijn Business School, and gives workshops and lectures in the Netherlands and abroad.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
407
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789043037266
Verschijningsdatum:
16/08/2022
Uitvoering:
E-book
Beveiligd met:
Adobe DRM
Formaat:
ePub
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 37 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.