Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Brand Design, 7e editie (Nederlandstalig) ePUB E-BOOK

R Boer
E-book | Nederlands
€ 34,95
+ 34 punten
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

Met de introductie van dit boek in 2002 heeft Ruud Boer het begrip Brand Design in Nederland op de kaart gezet bij marketingopleidingen en  – professionals. Zijn Brand Design-model heeft inmiddels ruim 30.000 marketeers geholpen bij het vormen en vormgeven van merken.

Deze zevende editie is weer helemaal actueel met bondige theorie, veel praktijkvoorbeelden van fysieke en digitale merkuitingen, overzichtelijke modellen en makkelijk leesbare tekst. Nieuw zijn de twintig Mini-Cases waarin Register Marketeers je een kijkje achter de schermen geven.

"Het standaardwerk voor het bouwen van merken."
Harry van Delft  – Associate Professor Agrifood Marketing at HAS University

"Fantastisch dat we een autoriteit hebben die ons zo treffend en praktisch toelicht hoe strategische marketingprincipes kunnen worden verbeeld."
Luuk Ros  – Hoofdredacteur Marketingfacts

"Interessant voor iedere marketeer."
MarketingTribune

Ruud Boer is Register Marketeer (RM) en was als marketeer verantwoordelijk voor de mooie merken Bols, Red Band, Venco, Reebok, LU en Liga. Sinds 1998 is hij directeur en partner van de Bataafsche Teeken Maatschappij. Met dit Rotterdamse Brand Design-bureau helpt hij b2b- en b2c-merken om te groeien vanuit merkstrategie en vormgeving. Hij is bestuurslid van de NIMA Brand Design Community, geeft les bij de Beeckestijn Business School, verzorgt workshops en geeft lezingen in binnen- en buitenland.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
415
Taal:
Nederlands

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789043039611
Verschijningsdatum:
31/07/2022
Uitvoering:
E-book
Beveiligd met:
Adobe DRM
Formaat:
ePub
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 34 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.