Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Brahms was a musician's musician, in some respects an "academic" composer, and so it's practically impossible for professional scholars and musicians to approach his music without wanting to demonstrate at some point that they are as smart as Brahms, and uniquely able to unravel the technical intricacies of his larger works. For the general reader, this obviously represents a problem; indeed, it's not exactly a joy for the music professional either. Though Brahms' symphonies are often treated somewhat like medicine, as something "good for you," but otherwise lacking in purely sensual pleasure, David Hurwitz takes the reader beyond the jargon and pedantry and unlocks the mystery (and the joy) contained within Brahms' symphonies.