Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In addition to his high-profile railway lines, Isambard Kingdom Brunel was engineer to a number of minor and branch lines including those from Slough to Windsor, Didcot to Oxford and from there via the OWWW - generally known as the 'Old Worse & Worse' - across to Moreton, Evesham, Pershore and up through Worcester to Wolverhampton, the Gloucester to Cheltenham line, as well as the railways to Ross and Hereford, plus additional lines in Wiltshire, Somerset and South Wales. 'Seldom has the gigantic intellect of man been employed upon a work of greater utility.' Punch, in praise of Bradshaw's publications Bradshaw's guide was published in 1863, very shortly after these lines had been completed. It gives the reader a unique insight into the world of the Victorian railways and goes beyond the engineering aspects to record the sights to be seen in the towns and cities encountered along the way. Brunel expert John Christopher presents Bradshaw's original text accompanied by contemporary images and many new colour photographs of the same journey today.