Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Boomer Brand Winners & Losers

156 Best & Worst Brands of the 50s and 60s

Barry Silverstein
Paperback | Engels
€ 15,95
+ 31 punten
Uitvoering
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

What was the name of the first maple flavor instant oatmeal cereal?
What brand is the oldest major soft drink in America?
What do the "m's" in M&Ms stand for?
Who was the Barbie doll named after?
Which toothpaste had Bucky Beaver as a mascot?

The answers to these burning questions - and many more - can be found in the book, Boomer Brand Winners & Losers: 156 Best & Worst Brands of the 50s and 60s.

This remarkable book features fascinating stories of 156 best and worst brands of the Boomer era. Readers can relive the days of Cap'n Crunch and Cocoa Puffs, E-Z Pop and Pop-Tarts, cap guns and comic books. They can recall the time when automobiles ruled the road and a transistor radio was "advanced technology." They will learn how television played a key role in brand advertising. They will discover which brands blossomed and which were a bust.

The book is divided into fifteen chapters, each covering a brand category:

  • Television
  • Cereal
  • Soft Drinks
  • Snack Foods, Convenience Foods
  • Toys, Games and Comic Books
  • Health, Beauty and Cigarettes
  • Automobiles
  • Fast Food
  • Rock 'n' Roll
  • Revolution
  • Environment
  • Technology
  • Movies
  • The Ultimate Boomer Brand Winner & Loser

An Appendix includes a fill-in form so readers can pick their own "winners" and "losers," links to vintage TV commercials, and a Boomer Brands Discussion Guide. The book is a sequel to the first book on the topic, BOOMER BRANDS: Iconic Brands that Shaped Our Childhood.

Boomer Brand Winners & Losers is a wondrous walk down Memory Lane!

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
272
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780996576062
Verschijningsdatum:
6/01/2020
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
367 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 31 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.