Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In 1986, when Bon Jovi's third studio album, Slippery When Wet, was released, America had found its next superband. In Bon Jovi: America's Ultimate Band, Margaret Olson chronicles the history and music of the band from its inception to present day. She closely examines Bon Jovi's musical and social relevance to listeners past and present, exploring the remarkable ways the band has emerged as the expression and product of deep cultural needs and how, within a few years of commercial success, it has made a lasting impact on Generation X, the music business, and American culture. Through opportunities offered by cable television (particularly MTV), Hollywood, and corporate brands, Bon Jovi has been able to influence not only the music, film, and television industries but also the worlds of fashion, musical theater, art, philanthropy, and politics.
Like any megaband, its members have struggled with addiction, the demands of fame, and a lack of critical respect. They have persevered, however, to become one of the United States' world's best-selling touring bands. Bon Jovi is a testament to the way modern culture and entertainment can become intertwined, and its success underscores the length of the band's career, the professionalism of its management, the recognition of what audiences want, and the unique way the music--more than anything else--both reflects and shapes the social and musical American landscape it inhabits.
Titles in the Tempo series are ideal introductions to major pop and rock artists, the music they produce, and their cultural and musical impact on society. Bon Jovi: America's Ultimate Band should interest fans, students, and scholars alike.