Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
How is meaning created by a poem? Through the invisible ideas and thoughts conveyed by the text or through the physical presence of book, paper and print? In Bodies of Poems the author argues that the material properties of poetic texts are meaningful in their own right but often ignored and made invisible in poetry criticism. Through a number of examples ranging from the introduction of print technology in the fifteenth century to late twentieth-century poets such as Adrienne Rich and Seamus Heaney, this study examines the ways in which poems are products of the contemporary state of print technology, legal and social definitions of authors and texts, and culturally and historically determined assumptions about the self and the body. Although indebted to recent innovative work in textual criticism, this book is a pioneering attempt to place the study of poetic texts as material artefacts in a sustained historical narrative.