• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Blue Ocean Strategie concept E-BOOK

Succes bereiken door innovatie en de concurrentie irrelevant maken

Pierre Pichère
E-book | Nederlands
€ 9,99
+ 9 punten
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

Begrijp de essentie van het Blue Ocean Strategy Concept in slechts 50 minuten met dit praktische en beknopte boek. De Blue Ocean Strategy is een concept dat werd ontwikkeld door W. Chan Kim en Renée Mauborgne en dat strategie, marketing en innovatie combineert. De strategie herdefinieert de klassieke methode van ontwikkelingsstrategieën en moedigt bedrijven aan om met waarde-innovatie los te komen van de massa. Dit boek biedt u een handige inleiding tot de Blue Ocean Strategy en maakt u vertrouwd met de concepten 'blauwe oceanen' en 'rode oceanen', waardoor u wordt aangemoedigd om zaken in een nieuw licht te bekijken. Het bevat ook case studies uit de praktijk, informatie over de tekortkomingen van het instrument, waaronder het gebrek aan samenhang, en een inleiding tot verwante modellen, zoals de concepten die Michael E. Raynor en Clayton M. Christensen in hun eerste boek naar voren hebben gebracht.

Over het concept van de Blauwe Oceaan Strategie : De Blauwe Oceaan Strategie is een concept dat beoogt een bedrijf te distantiëren van de concurrentie en betere prestaties te garanderen. Het introduceert de concepten van "blauwe oceanen", die onontwikkelde markten zijn die rijp zijn voor exploitatie, en "rode oceanen", die markten zijn die reeds verzadigd zijn. De strategie adviseert deze 'rode oceanen' te verlaten voor de meer winstgevende zeeën van de 'blauwe oceanen'. In dit boek ontdekt u hoe de Blue Ocean Strategy uw bedrijf kan helpen om onaangeboorde markten te identificeren, te leren hoe u deze beter kunt benutten en uw resultaten te gebruiken om uw bedrijf in een nieuwe strategische ruimte te ontwikkelen. Een duidelijke uitleg van de voordelen en mogelijke nadelen van de methode, een bespreking van een praktische casus en een inleiding tot verwante modellen geven u de instrumenten die u nodig hebt om uw aanpak op uw situatie af te stemmen.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Taal:
Nederlands

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9782808063791
Verschijningsdatum:
19/01/2023
Uitvoering:
E-book
Formaat:
ePub
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 9 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.