Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The unsettling language of blood has been invoked throughout the history of Christianity. But until now there has been no truly sustained treatment of how Christians use blood to think with. Eugene F. Rogers Jr. discusses in his much-anticipated new book the sheer, surprising strangeness of Christian blood-talk, exploring the many and varied ways in which it offers a language where Christians cooperate, sacrifice, grow and disagree. He asks too how it is that blood-talk dominates when other explanations would do, and how blood seeps into places where it seems hardly to belong. Reaching beyond academic disputes, to consider how religious debates fuel civil ones, he shows that it is not only theologians or clergy who engage in blood-talk, but also lawmakers, judges, generals, doctors and voters at large. Religious arguments have significant societal consequences, Rogers contends; and for that reason secular citizens must do their best to understand them.