Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This title features new scholarship informed by both historicist and metaphysical approaches, offering original readings of the poetry of Blake and Wordsworth and their reception. The history of responses to the works of William Wordsworth and William Blake can be divided into those who have tried to enact their poetry, and those who have tried to categorize it. The 'enactors' have themselves often been artists (Felicia Hemans, the pre-Raphaelites, William Hale White, Aldous Huxley, Allen Ginsberg); the 'categorizers' - those who have attempted to systematize, theologize, and more recently historicize the poetry - have tended to be academics. The two types of response provide a polarity of the sort that Blake termed 'producers and devourers'. The reception of the two poets is riven by this conflict which provokes the strongest feeling. But which side is right? In addressing this question, Jonathan Roberts takes a leaf from Blake's own book and interrelates the two sides dialectically.