Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Museum der Moderne Salzburg is dedicating a comprehensive exhibition to the US-American video and installation artist Bill Viola, offering an overview of his oeuvre that now stretches over fifty years. Viola is regarded across the world as a pioneer of video and media art. The accompanying book Bill Viola in Dialogue. Selected Writings and Lectures contains, in addition to Bill Viola's central texts (among others: The Porcupine and the Car, 1981; Sight Unseen, 1982; The Sound of One Line Scanning, 1984; The Body Asleep, 1992; Presence and Absence, 2007), as well as source texts by John Cage, Peter Campus, Hollis Frampton, David Tudor, and Peter Sellars. The volume can thus be genuinely useful for understanding Bill Viola's work. And his works, some of which are expansive and immersive, are visually seductive but at the same time highly rational and deeply intuitive. He focuses his attention on the specific interactions that occur between his images and those who observe them. In Viola's opinion, his work does not unfold its effects solely on the video screen but also, and above all, in the minds of those who have experienced it.