Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Levering 2 à 3 werkdagen
Haal af na 1 uur in 1 winkel(s).
.
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Omschrijving
Krachtig en overtuigend mondeling offline én online communiceren kan je echt leren!
Wie mondeling communiceert, heeft slechts één doel: de toehoorder begrijpt de boodschap zoals die bedoeld is. Te vaak zijn er stoorzenders die voor communicatiestoringen zorgen. De elementen die duidelijke communicatie verhinderen, worden in eerste instantie benoemd en vervangen door facetten die leiden tot uitmuntende mondelinge communicatie.
Het tweede deel belicht zes mondelinge vaardigheden die nodig zijn voor elke professionele situatie aan de hand van VIKTOR, het nog steeds algemeen geldende communicatieschema – in een fris jasje gestoken: Hoe spreek ik een woord uit zoals het hoort? Hoe schrijf ik een woord juist? Hoe gebruik ik mijn stem goed? Welke lichaamstekenen hanteer ik om mijn boodschap correct over te brengen? Welk beeld zal mijn boodschap het meest ondersteunen? Hoe argumenteer ik overtuigend?
Het derde deel gaat grondig in op zes professionele situaties: presenteren, postersessie geven, pitchen, telefoneren, vergaderen, solliciteren.
Het vierde deel beschrijft hoe iedereen ook online correct en doeltreffend kan communiceren. Te vaak focust de spreker (m/v/x) zich namelijk enkel op de inhoud, met vele nefaste gevolgen.