Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Biff at Work

Your Guide to Difficult Workplace Communication

Bill Eddy, Megan Hunter
Paperback | Engels | Biff Conflict Communication | nr. 2
€ 27,95
+ 55 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Have you ever received an email that made your heart beat faster or spiked your blood pressure? We all know we're not supposed to respond right away, but how you respond will either increase or decrease the hostility and conflict. Hostile and undermining emails, letters, texts, and conversations can drain inordinate amounts of time, emotional energy and expense in the workplace.

For over a dozen years, the BIFF method of communicating in writing has helped thousands of people calm conflicts and create clear communication in response to misinformation, blame, and unnecessary anger.

BIFF (Brief, Informative, Friendly, Firm) is a simple, practical and structured way to respond to nasty emails or any written communication. It can help you get the outcomes you want by diffusing tension, containing conflict, and establishing professional boundaries.

This second book in the Conflict Communication Series focuses exclusively on workplace communication-internal and external-with instructions on how to use the four-step BIFF method with numerous examples of what works and what does not work to demonstrate potential pitfalls. It also includes tips on how to coach co-workers and others on writing effective BIFF responses to customers, clients, employees, and managers-instead of becoming consumed in unhealthy back-and-forth wars. Using BIFF with toxic teammates, workplace bullies, and threatening customers and clients can reduce the risk of lawsuits and complaints and make everyone feel more confident in workplace relationships.

Use BIFF to lower your blood pressure, turn down the conflict flame, and restore your confidence. BIFF is a game-changer when you have to respond in writing in high-conflict situations or with any upset person. Then use Bill's EAR Statement(TM) technique in Calming Upset People with EAR for verbal communications in high-conflict situations.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
200
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 2

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781950057122
Verschijningsdatum:
13/04/2021
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
137 mm x 213 mm
Gewicht:
226 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 55 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.