Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In Biblical Psychotherapy, Kalman J. Kaplan and Paul Cantz offer a new approach to suicide prevention based on biblical narratives that is designed to overcome the suicidogenic patterns in Greek and Roman stories implicit in modern mental health. More than sixteen suicides and self-mutilations emerge in the twenty-six surviving tragedies of Sophocles and Euripides and countless others occurred in Greek and Roman lives. In contrast, only six suicides are found in the Hebrew Scriptures, in addition to a number of suicide-prevention narratives. Kaplan and Cantz reclaim life-enhancing biblical narratives as alternatives to matched suicidal stories in Greek and Roman society with regard to seven evidence-based risk factors. These biblical narratives are employed to treat fourteen patients fitting into the outlined Graeco-Roman suicidal syndromes and to provide an in-depth positive psychology aimed at promoting life rather than simply preventing suicide.