Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Beyond Standardized Truth

Improving Teaching and Learning Through Inquiry-Based Reading Assessment

Scott Filkins
Paperback | Engels | Principles in Practice
€ 34,95
+ 69 punten
Verwachte leverdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Beyond Standardized Truth, included in the Principles in Practice imprint, is the result of the author's own efforts to bridge the gap between valuing reading and being able to respond with appropriate instruction or evaluate growth in reading.

Scott Filkins brings us into his classroom and the classrooms of his colleagues to demonstrate how high school teachers across the disciplines can engage in inquiry-based reading assessment to support student learning. Based in the IRA-NCTE Standards for the Assessment of Reading and Writing, Revised Edition, the classroom portraits highlight the importance of incorporating genuinely formative assessment into our instruction.

Filkins unpacks his own history with assessment through engaging "confessions" of his early practices and eventual growth toward a framework that situates reading assessment in an inquiry model. Throughout the book, he showcases his colleagues' attempts to use an inquiry framework, including the various tools and documentation methods that help them inquire into their students' habits and thoughts as readers, use formative assessment to fuel the gradual release of responsibility framework, and use reading assessment as a means of professional reflection.

Finally, Filkins challenges us to broaden the conversation about assessment to a wider range of stakeholders and offers a vision of assessment as an expression of care for the students in our charge.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
133
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780814102916
Verschijningsdatum:
18/09/2012
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
229 mm x 188 mm
Gewicht:
340 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 69 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.