Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Representational correctness describes an implicit set of norms, including accuracy, purity, and innocence, that guide much of popular media criticism. In this provocative book, Edward Schiappa argues that representational correctness is unproductive, antagonistic to audience research, and typically disconnected from relevant social psychological or mass communication theories. Analyzing criticisms of such television shows as Will & Grace and Queer Eye for the Straight Guy, Schiappa argues that the norms of representational correctness can cause critics to miss the positive work such shows perform in reducing prejudice. He contends that too many critics focus on isolated scenes or interactions that perpetuate a stereotype without considering the larger work that films and television shows can accomplish. Schiappa concludes that pop culture critics need to engage in more audience research, draw from relevant research in social psychology, praise positive representations and programming, and promote critical media literacy in both classroom and public pedagogy.