Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Die Ratifikation der UN-Behindertenrechtskonvention hat zu erheblichen Veränderungen in der deutschen Bildungslandschaft geführt. Am Beispiel des Bundeslandes Schleswig-Holstein werden diese Veränderungen im Zusammenhang mit dem Unterrichtsfach Technik analysiert und bewertet. Hierbei richtet sich das Augenmerk auf die unterrichtenden Lehrkräfte. In einer landesweiten Untersuchung werden Belastungsfaktoren ermittelt, die im Zusammenhang mit inklusiven Unterrichtssettings stehen. Die gewonnenen Erkenntnisse werden verwendet, um sonderpädagogische Kompetenzen zu identifizieren, aus denen mögliche Entlastungsfaktoren abgeleitet werden können. Innerhalb einer Intervention wird eine Versuchsgruppe mittels einer individualisierten und bedarfsgerechten Fortbildungsreihe qualifiziert. Die Ergebnisse zeigen, dass sich durch entsprechende Fortbildungsmaßnahmen eine Entlastung innerhalb der jeweiligen Unterrichtssettings erreichen lässt.