Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Janine Burke, Beverley Farmer, and Drusilla Modjeska have made a significant contribution to Australian women's writing at the end of the twentieth century. Their original, bold narratives convey a sense of plurality and the unfixed nature of femininity in representation. By investigating the aesthetic, theoretical, and literary perspectives that ground modernism and postmodernism and by analyzing the effects that distinguish certain aspects of contemporary European paintings as well as some modernist women's visual configurations and self-constructions, Roberta Buffi explores how the fictions produced by these three Australian women writers are informed by particular linguistic and visual notions. Buffi argues how the visual - both as a subject matter and as a conspicuous quality of their prose styles - constitutes an underlying narrative strategy in their work, which adds new perspectives to available literary and theoretical frameworks in which preoccupations of feminine subjectivity are at stake.