Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Award-winning photographer Dorothy Monnelly captures the yet-unspoiled beauty of one of the last natural ecosystems in the Northeast. In this collection of 57 large format, black and white photographs, the salt marsh is a solemn force rendered dramatically with crisp scans of Monnelly's original gelatin silver prints. As a native of Ipswich, Massachusetts, Monnelly executes her work with a familiarity and grace evocative of Ansel Adams. Her work is described in the forward by Jeanne Adams, director of the Ansel Adams Trust as capturing the marsh's amazing sculptural quality. Between Land and Sea is grounded with an essay by journalist Doug Stewart, a regular contributor to Smithsonian and other magazines. Stewart's words provide a rich context for the images, as well as a strong case for preserving the marshlands. Standing in an upland clearing overlooking a vast prairie of marsh grass, you can easily believe that a salt marsh is the closest thing a landscape comes to eternity. Even the Grand Canyon is eroding, after all, but a healthy salt marsh is renewed with each rising tide. Monnelly's book is indispensable to those who are conscious of the threat to our planet's sustainability. 57 black and white illustrations.