Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Everybody plays the role of project sponsor at some point, for example during a renovation project at home. At work this role also crops up more and more frequently. As director, you commission the development of a product, or as manager you want to have a new IT system developed. You naturally expect certain results, and want to make favourable agreements with respect to schedule and budget. Often, however, this is not easy, which is logical enough, given that the role of project sponsor is new to many people. The Project Sponsor: A practical guide supports project sponsors by means of step-by-step plans, guidelines and practical tips to put directly into practice in order to really achieve results. It provides answers to questions such as: • Who is the best to fulfil the role of project sponsor? • What does a project sponsor do before, during and after a project? • How do you draw up a business case and how do you monitor it? • How do you keep track on the progress? • How can you best organise project sponsorship within an organisation? This book is aimed at sponsors of projects who want to find out how they can fulfil this role as well as possible, as well as others who are directly involved in projects, such as (project) managers and directors.
Ten Gevers is director of Training and Consultancy NIMO in Soesterberg, and co-author of the popular books Practical Project Management 1 and 2. Bart Hoitink is director Business Development at NIMO Project Management Institute. The series Project House presents written and digital publications for professional development in management. Providing a minimum of theory and a maximum of practical guidelines, you will gain a wealth of information and skills in a short notice. In addition, the books are ideal as a reference.