Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Psychologie
  4. Behavioral Economic Method Predicts Consumer And Employee

Behavioral Economic Method Predicts Consumer And Employee

Behavior

Johnny Ch Lok
Paperback | Engels
€ 96,45
+ 192 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Considerably, respectively, I assume that if these service employees' managers can build kindly working environment, e.g. manager individual attitude and behavior can let their employees to feel happy to work together in their teams. Then, the managers' kindly as enthusiastic behaviors or attitudes will let every employee more positive encouragement of service attitude to serve their clients in their teams. Then, the client complaining number will be possible reduced, even none of any complains. Hence, building kindly relationship between managers and employees will raise excellent service performance to any organization service nature employees.Can bonus method encourage service performance to be raised ? In service job nature of bonus method can also raise employees' overall productivities or service performance. For example, when employees got a provisional bonus before the start of the workweek, but were warned that they would lose it on payday, unless they achieve the productivities or excellent service performance norm, they worked more productivities or let many clients to satisfy their service performance. Hence, managers can achieve bonus plan to compensate any excellent productivity or excellent services to them. Then, they can let clients to feel their service performance more satisfactory than employees of a control group who were merely given the standard promise to receive a bonus upon achieving the norm.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
408
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781695613003
Verschijningsdatum:
25/09/2019
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
216 mm x 279 mm
Gewicht:
1306 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 192 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.