Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Challenges for the next decade as the subtitle ofa book is a statement ofambition. In the present time we have to be ambitious as scientists, clinicians, and teachers. Without ambition we would not be able to confront the problems of young people in an effective way. In this decade, we can see an abundance of problems of young people: football hooliganism, school drop out, vandalism, delinquency, lack ofsocial skills, aggression, and depression. The problem seems to grow. Governments, parents, and concerned citizens call for action now. Unfortunately, the action that is taken is often impulsive and not based on scientifically proven methods: longerjail sentences for young first offenders, putting young offenders in military look-alike training camps, etc. For some reason, the usage of effective interventions is limited. In this, book the reader will find an extensive overview of what we know to be effective as a "cure" or prevention for the above-mentioned problems. The first four chapters will give the reader a clear insight ofwhat the "state ofthe art" is today. erview of cognitive behavioural therapies with children and ado- An integrative ov lescents isgiven by Kendall, Panichelli-Mindel, and Gerow.Russo and Navalta providesome new dimensions ofbehavior analysis and therapy. What behavioral approaches can offer to education is described by Slavenburg and van Bilsen in two chapters. In Part II authors from Australia, the United States, and the Netherlands describe programs for specific clinical populations: attention deficit disorder, anti-social youth, learning problems, social skills problems, depression, and aggression.