Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Beginning IOS AR Game Development

Developing Augmented Reality Apps with Unity and C#

Allan Fowler
Paperback | Engels
€ 62,45
+ 124 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Create a fully featured application that's both sophisticated and engaging. This book provides a detailed guide in developing augmented reality games that can take advantage of the advanced capabilities of new iOS devices and code while also offering compatibility with still supported legacy devices.

No programming experience is necessary as this book begins on the ground floor with basic programming concepts in Unity and builds to incorporating input from the real world to create interactive realities. You'll learn to program with the Unity 2017 development platform using C#.

Recent announcements of increased AR capabilities on the latest iPhones and iPads show a clear dedication on Apple's part to this emerging market of immersive games and apps. Unity 2017 is the latest version of this industry leading development platform and C# is a ubiquitous programming language perfect for any programmer to begin with.

Using the latest development technologies, Beginning iOS AR Game Development will show you how to program games that interact directly with the real world environment around the user for creative fantastic augmented reality experiences.

What You'll Learn

  • Download assets from the Unity store
  • Create a scene in Unity 2017
  • Use physics and controls on mobile devices

Who This Book Is For
Beginner programmers and/or people new to developing games using Unity. It also serves as a great introduction to developing AR games and educators teaching the subject at high school or higher levels.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
244
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781484236178
Verschijningsdatum:
19/11/2018
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
367 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 124 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.