Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Before the days of smartphones, MacBooks, and Netflix, and even before AOL, Giga Pets, and Game Boys, there was a time when monitors were enormous, clunky, and utterly novel. This volume showcases selections from a generation of artists who used monitors as sculptural objects before they were replaced by video projectors in the gallery and long before we carried screens around in our pockets. Shedding light on a body of work in the history of media art that has been largely overlooked, Before Projection offers a focused and entertaining survey of artworks on the cusp of the digital age that have been rarely seen in the last twenty years. By recovering a number of noteworthy historical works the volume explores connections between our current moment and the point at which video art was transformed by the entry of large-scale, cinematic installations.