Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Be a Person - non-profit executive edition Social media books are a dime a dozen, but this book presents everything a non-profit executive needs to know to understand how to build a social media presence online, from the strategy to organizational readiness to how to approach social media. This is a shorter version of the full Be a Person book which goes into much more detail and is intended for implementers rather than managers. Topics in the executive version include why social media is relevant to non-profits, how to create social media strategies, the 10 commandments of social media, and how to engage with social media. Written in an easy, informal, non-technical style, the book presents everything executives need to understand how to build a social presence online - Fast!