• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Basisboek online marketing

van strategie tot conversie

Marjolein Visser
Paperback | Nederlands
€ 77,50
+ 155 punten
Levering 2 à 3 werkdagen
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

-Behandelt het volledige online marketingproces;

-geschreven door meer dan twintig topspecialisten;

-meest gebruikte boek voor online marketing in het hbo.

Basisboek Online Marketing is hét standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het boek maakt studenten wegwijs in de theorie achter online marketing, maar ook in de technieken en media. Kortom, het volledige marketingproces!

Digitale technologieën maken het steeds beter mogelijk ruil-. ervarings- en betrokkenheidswaarde te creëren. Onlinemarketingprofessionals richten zich daardoor in toenemende mate op klantwaarde en klantrelaties, op de korte én op de lange termijn.

Voor de vijfde editie van Basisboek Online Marketing is daarom de klantcyclus als uitgangspunt gekozen. Dit heeft geleid tot een ander theoretisch raamwerk en een nieuwe hoofdstukindeling. Per fase van de koop- en gebruikscyclus legt het boek uit hoe online marketingprofessionals via digitale interactie klantwaarde creëren. De leerstof is opnieuw gerangschikt, geactualiseerd, opgeschoond en ingekort en aangevuld met de nieuwste inzichten, praktijkvoorbeelden, opdrachten en casussen.



Doelgroep

Basisboek Online Marketing wordt gebruikt door meer dan driekwart van de studenten van commerciële opleidingen als Commerciële Economie, Communicatie, Small Business & Retail Management en NIMA-opleidingen. Het boek is in te zetten vanaf de propedeusefase.



Digitaal materiaal

Op de bijbehorende website vinden studenten o.a. toetsvragen, kennisclips en een begrippentrainer. Voor docenten staan er opdrachten, casussen, PowerPoints met figuren en tabellen en antwoorden en uitwerkingen.

Dit boek is ook beschikbaar in studiemeister. Studiemeister zorgt ervoor dat studenten actiever aan de slag gaan met het studiemateriaal, zodat jij weer toekomt aan verdieping in de les. Het biedt meer flexibiliteit dan het boek; zo kun je als docent het lesmateriaal op maat samenstellen en heb je als student meer keuzemogelijkheden in hoe je het liefst wilt studeren. Doordat het studiemateriaal beter aansluit bij de student, gaan zij er actief mee aan de slag.

Dit boek is ook beschikbaar in studiemeister. Studenten gaan hiermee actiever aan de slag met het studiemateriaal, waardoor jij weer toekomt aan verdieping in de les. Studiemeister biedt meer flexibiliteit dan het boek. Als docent stel je het lesmateriaal op maat samen. Studenten bepalen vervolgens zelf op welke manier zij willen studeren: met het boek of digitaal. Dat zorgt voor activering en betrokkenheid



Over de auteurs

Marjolein Visser (Register Marketeer) is managing consultant van adviesbureau MarketWise en oprichter van TourWise, online marketingoplossingen voor toerisme en recreatie. Daarnaast verzorgt zij incompanytrainingen en is betrokken bij verschillende master- en hbo-opleidingen. Visser schreef zes boeken en tientallen artikelen over uiteenlopende marketingonderwerpen.

Danny Oosterveer adviseert bedrijven over de inzet van digital marketing, verzorgt trainingen en is veelgevraagd spreker over o.a. contentmarketing, digital analytics, advertising, zoekmachineoptimalisatie, webontwikkeling en social media. Als schrijver en blogger is Danny Oosterveer actief voor Marketingfacts, The Next Web, Frankwatching, Emerce, SportNext en TravelNext.

David den Besten is als interim Senior Online Marketeer actief bij diverse bedrijven. Zowel aan de bureau- als de adverteerderszijde heeft hij ervaring opgedaan binnen het gehele digitale marketingwerkveld. In zijn parttime rol als trainer in diverse digital marketingvakken inspireert hij graag anderen.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
672
Taal:
Nederlands

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789001015688
Verschijningsdatum:
6/12/2023
Eerder verschenen als:
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
184 mm x 248 mm
Gewicht:
1258 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 155 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.