Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Omschrijving
- Leert studenten hoe je data effectief en zinvol inzet;
- behandelt alle facetten van data driven marketing;
- aandacht voor online én offline marketing.
Let op: Basisboek data driven marketing is de nieuwe titel van Basisboek digital analytics!
Bij alles wat we online doen laten we digitale voetsporen na. Ook wat we in de ‘echte’ wereld doen wordt steeds vaker digitaal vastgelegd. Dit heeft gezorgd voor een explosieve groei in de hoeveelheid data waarover organisaties beschikken.
Het toepassen van die data door marketeers is de afgelopen jaren flink toegenomen. Het draait niet alleen meer om metrics en het meten van resultaat; moderne organisaties werken data-gedreven en leren en optimaliseren continu op basis van data om zo de performance te verbeteren.
De tweede editie van dit boek heeft dan ook een nieuwe titel gekregen: Basisboek data driven marketing. Evenals de eerste editie is het boek een brede afspiegeling van het gebruik van data: van metrics tot privacy, data-communicatie en optimalisatie. Nieuw is dat het boek meer aandacht besteed aan een sterke toepassing in de praktijk. Zowel vanuit de organisatie (Hoe word je een data-gedreven organisatie wordt? Wat vraagt dat van de cultuur en de mensen?) als vanuit de marketeer (Hoe pas je data-gedreven werken toe in je marketingwerkzaamheden?). Het boek bereikt dit aan de hand van voorbeelden, nieuwe modellen en stappenplannen. Naast analytische vaardigheden is er in de nieuwe druk ook aandacht voor de 'zachte' kant (hoe ga je om met data & metrics?) en statistiek.
__Doelgroep___
Basisboek data driven marketing is gericht op communicatie- en marketinggerichte opleidingen in het hoger onderwijs. Daarnaast is het zeer waardevol voor professionals die met datagedreven marketing aan de slag gaan.
__Over de auteur__
Danny Oosterveer is een allround digital marketeer die zijn voorliefde voor de creatieve kant van marketing combineert met een passie voor data. Hij adviseert bedrijven over de inzet van digital marketing, verzorgt trainingen en is een veelgevraagde spreker op congressen, waarbij zijn focus ligt op contentmarketing, digital analytics, advertising, zoekmachineoptimalisatie, webontwikkeling en social media marketing. Als schrijver en blogger is Danny Oosterveer actief voor Marketingfacts, The Next Web, Frankwatching, Emerce, SportNext en TravelNext.