Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Neil LaBute burst onto the American theater scene with the premiere of BASH at NYC's Douglas Fairbanks Theater in 1999 in a wildly praised production that featured Calista Flockhart, Paul Rudd, and Ron Eldard. It went on to play at the Almeida Theatre in London and since then has seen hundreds of productions across the U.S. and around the world. These three provocative one-act plays examine the complexities of evil in everyday life and thrillingly exhibit LaBute's signature raw lyrical intensity. Ablaze with the muscular dialogue and searing artistry that immediately established him as a major playwright, BASH is enduringly brilliant--classic and essential Neil LaBute. In Medea Redux, a young woman relates her complex and ultimately tragic relationship with her high school English teacher; in Iphigenia in Orem, a businessman confides to a stranger in a Las Vegal hotel room about a chilling crime; and in A Gaggle of Saints, a young couple separately recounts the violent events of an anniversary weekend in New York City.