Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Banking on America

How TD Bank Rose to the Top and Took on the U.S.A.

Howard Green
Paperback | Engels
€ 24,95
+ 49 punten
Uitvoering
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Since 1855, when TD Bank's predecessor, The Bank of Toronto, was founded by a group of flour millers and grain dealers, to the international conglomerate it is today, TD Bank has been one of the most proactive financial institutions on the planet. And in the bank's expansion into the United States, it has been arguably the most successful of the ventures, with the familiar stylized TD logo and the green background lighting up buildings in Manhattan and other major American cities. Today, TD Ameritrade does more daily trades than any discount brokerage in the world, and the bank itself has more than a thousand branches in the United States, even as institution after institution has closed up shop in the face of the financial crisis.

Howard Green, Canada's best-known interviewer of business notables, brings a Canadian bank to life through the people who have built it into the money-spinning machine that spews out more than $11-million a day in profit. From the days of former CEO Keith Gray filling inkwells and packing a revolver in rural Ontario branches in the 1950s to today's CEO, Ed Clark, overseeing more than half a trillion dollars in assets, 74,000 employees and 10 million Internet customers, this book is about an iconic Canadian company that has outshone its American counterparts, and is now taking over their world.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
272
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780062322135
Verschijningsdatum:
6/05/2014
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
157 mm x 234 mm
Gewicht:
204 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 49 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.