Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The eighth volume in the IMS series analyzes the performances of Bach in Ireland and abroad. Contents; Ido Abravaya - The Baroque upbeat: outline of its typology and evolution, Harry White - Johann Joseph Fux and the question of Einbau techniqueJanice B. Stockigt - The royal Polish and electoral Saxon court and state calendars, 1728-50, Rebecca Kan - Vivaldi, Bach and their concerto slow movements, Gregory Butler - The Prelude to the Third English Suite BWV 808, Don O. Franklin - Bach's temporal design for the Goldberg Variations, Robin A. Leaver - Death and beyond in Bach's vocal music, J. Drew Stephen - Bach's horn parts, Martin Elste - Bach in North America during the Shellac era (1900-50), Dorottya Fabian - Bach performances during the late 20th century, John Butt - Bach in the 21st century, Yo Tomita - Bach's Credo in England, Barra Boydell - Performance of Bach's vocal music in Dublin in the 19th and early 20th centuries, Hans-Joachim Schulze - Bach at the turn of the 20th century (Series: Irish Musical Studies)