Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Boekhouding & Accountancy
  5. B2B Marketing 123: A 3 Step Approach for Marketing to Businesses

B2B Marketing 123: A 3 Step Approach for Marketing to Businesses E-BOOK

123 eGuides, #7

Barry Silverstein
E-book | Engels | 123 eGuides
€ 2,99
+ 2 punten
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

"B2B Marketing 123" presents a 3 step approach for marketing to businesses that is grounded in timeless principles but recognizes and takes advantage of the brand new marketing world we live in. It focuses on:
1. Understanding audience: This section discusses the special nature of B2B audiences, the B2B purchasing environment, identifying audience hot buttons, audience segmentation, the new audience dynamic, and how to match products to audiences.
2. Leveraging the media of today and tomorrow: Step 2 presents an overview of all B2B media and covers general media trends, developing an audience-driven media strategy, basics of B2B online marketing, B2B use of social media, how to evaluate media ROI, and inbound vs. outbound marketing.
3. Creating a customer-centric culture: This section addresses the need for a customer-centric culture. It discusses customer-centric strategies, developing a customer-centric marketing plan and budgetary planning.

This eGuide is written by Barry Silverstein, a B2B marketing expert with over 35 years of branding and marketing experience. A wealth of additional resources are included.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781311962454
Verschijningsdatum:
11/09/2014
Uitvoering:
E-book
Formaat:
ePub
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 2 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.