Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Caring Is a Competitive Advantage Suffering in the workplace can rob our colleagues and coworkers of humanity, dignity, and motivation and is an unrecognized and costly drain on organizational potential. Marshaling evidence from two decades of field research, scholars and consultants Monica Worline and Jane Dutton show that alleviating such suffering confers measurable competitive advantages in areas like innovation, collaboration, service quality, and talent attraction and retention. They outline four steps for meeting suffering with compassion and show how to build a capacity for compassion into the structures and practices of an organization-because ultimately, as they write, Compassion is an irreplaceable dimension of excellence for any organization that wants to make the most of its human capabilities.