Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Algunas cosas no pueden ser atrapadas en palabras, los estorninos sobre un río de octubre, por ejemplo: el modo en que se elevan desde el borde de un tejado en una nube dirigida por un coreógrafo oculto; el modo en que suben, se agrupan y descienden, tirando de alguna arteria desconocida del corazón humano; el modo en que la nube se rompe y fusiona las partes inferiores de las alas recogiendo toda la luz que quedaba en el cielo del crepúsculo; el modo en que vuelan y confluyen hacia el tejado de un depósito, un pájaro marrón tras otro. "Estorninos", de Moya Cannon. Moya Cannon (Dunfanaghy, Condado de Donegal, Irlanda, 1956) ha publicado Oar (1990 y 2000), The Parchment Boat (1997), Carrying the Songs: New and Selected Poems (2007) y Hands (2011). Esos pocos libros le han bastado para convertirla en una de las más notables voces de la poesía irlandesa actual y, a la vez, dejar testimonio de un paisaje agreste claramente definido, un cielo debidamente constelado, el folklore y la historia, primero de su región y luego de su país.