Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Traiter d’autrui n’implique pas seulement d’explorer la séparation entre moi et autrui, d’envisager la pluralité des modes d’approche d’autrui (connaissance, éthique...), d’évaluer l’éventuelle position dérivée du concept d’autrui par rapport à celui de moi, ainsi que la possible structuration de moi par autrui. Traiter d’autrui implique également de s’interroger sur les conditions de problématisation du concept. Encore faut-il alors abandonner l’idéologie qui oppose le propre à l’étranger, lâcher le fil conducteur de la conscience, et fixer fermement que parler de l’autre, et parler des autres, ne requiert pas nécessairement de parler d’autrui, entendu comme alter ego, que parler de soi ne requiert pas de parler de moi (avec l’ambiguïté que cette phrase comporte) et qu’autrui n’est pas le passeur de mon rapport à l’autre.