Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Royal Academician Charles Leslie (1794-1859) also wrote biographies of fellow painters. His life of John Constable and a two-volume work on Sir Joshua Reynolds are also reissued in this series. On his death, the Reynolds work was completed by the journalist and dramatist Tom Taylor (1817-80), who also edited Leslie's two-volume autobiography, published in 1860. Though born in London, Leslie was an American, a child prodigy in drawing, who returned to Britain in 1811 to study painting with Benjamin West and Washington Allston. He had enormous admiration for the paintings of his contemporaries and of the previous generation, and his reminiscences are intended to preserve 'some recollections of those chiefly whom I could praise'. Volume 1 of this lively and self-deprecating work, full of good-humoured anecdotes, is prefaced by an introductory essay by Taylor on Leslie and his art.