Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Australia's railways are as diverse and fascinating as the country itself, providing as they do a fascinating array of operations, type, and gauges relative to its small population base. Much of Australia's railway action takes place along its populated coastal strips, around the major coal-producing areas and on the corridors linking its major state capitals. In the major cities conventional suburban electric trains packed with commuters mingle with mile long freight trains. These contrast starkly with the giant iron ore trains operating in the remote Western Australian outback--the heaviest and longest trains in the world that serve the remote iron ore mines of Western Australia. At the other end of the spectrum a vast network of dinky 2-foot gauge railways moves up to 30 million tonnes a year of sugar cane to the mills. Despite the sparse population of the outback, rail lines cross the continent from north to south and from east to west with stainless steel streamlined passenger trains still providing long-distance tourist services such as The Ghan and The Indian Pacific.