Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Audio Drama and Modernism traces the development of political and modernist sound drama during the first 40 years of the 20th Century. It demonstrates how pioneers in the phonograph age made significant, innovative contributions to sound fiction before, during, and after the Great War. In stunning detail, Tim Crook examines prominent British modernist radio writers and auteurs, revealing how they negotiated their agitational contemporaneity against the forces of Institutional containment and dramatic censorship. The book tells the story of key figures such as Russell Hunting, who after being jailed for making 'sound pornography' in the USA, travelled to Britain to pioneer sound comedy and montage in the pre-Radio age; Reginald Berkeley who wrote the first full-length anti-war play for the BBC in 1925; and D.G. Bridson, Olive Shapley and Joan Littlewood who all struggled to give a Marxist voice to the working classes on British radio.