Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Mens & Maatschappij
  4. Sociologie
  5. Audience Genre Expectations in the Age of Digital Media

Audience Genre Expectations in the Age of Digital Media

Leo W Jeffres, David J Atkin, Kimberly A Neuendorf
Paperback | Engels
€ 47,45
+ 94 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This volume bridges the divide between film and media studies scholarship by exploring audience expectations of film and TV genre in the age of digital streaming, using qualitative thematic and quantitative data-driven analyses.

Through four ground-breaking surveys of audience members and content creators, the authors have empirically determined what audiences expect of various genres, the extent to which these definitions match those of scholars and critics, and the overall variation and complexity of audience expectations in the age of media abundance. They also examine audience habits and preferences, drawing from both theory and original empirical analyses, with a view toward the implications for the moving image in a rapidly changing media environment. The book draws from the data to develop a number of new concepts, including genre repertoire, genre hybridity, audience interest maximization, and variety seeking, and a new stage of genre development, genre bending.

It is an ideal resource for students and scholars interested in the symbiotic relationship between audiences and the moving image products they consume, as well as the way the current digital media environment has impacted our understanding of film and TV genres.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
224
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781032201313
Verschijningsdatum:
5/12/2022
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
326 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 94 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.