Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Audience

Helen Wood
€ 182,45
+ 364 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This accessible guide through audience studies' histories outlines a contemporary Cultural Studies approach to audiences for the digital age.

This book is not a survey of all existing audience research. Instead, its chapters survey parts of the field in order to draw some 'through-lines' from older traditions to contemporary debates, giving students a 'way in' to thinking about the current landscape from an 'audience-sensitive' perspective. In order to do this, the book utilises a series of verbs to organise and cut a path through audience research and register its ongoing relevance today. These verbs are: audience, anchor, mean, feel and work. The list is not exhaustive and the reader is invited to think about what verbs they would add or change throughout the book. Audience suggests renewing the importance of 'form' as a cultural process and in 'circling-back' to Cultural Studies' 'circuit of culture', it proposes a modified framework for 'the digital circuit'. Each chapter opens with a particular scenario for the reader to reflect upon and asks a specific question to help orient the account of research that is to come, especially for those new to Media and Cultural Studies and to audience studies.

Written in an engaging and accessible style, this book is ideal for both students and researchers of Media and Cultural Studies.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
174
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781032539751
Verschijningsdatum:
21/02/2024
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
129 mm x 198 mm
Gewicht:
499 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 364 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.