• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Attribution Modelling in Google Ads and Facebook

Himanshu Sharma
Paperback | Engels
€ 118,45
+ 236 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Attribution modelling is the process of understanding the customer purchasing journey and determining the most effective marketing channels / campaigns for investment at a particular point in time. A lot has been said about attribution modelling over the years. However, talking about attribution is the easy bit, implementing it is the real challenge. This book has been written to help you implement attribution modelling in Google Ads (formerly Google AdWords) and Facebook. This expert guide will teach you, how to leverage the knowledge of attribution modelling in order to understand the customer purchasing journey and to determine the most effective marketing channels for investment.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
478
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780368079610
Verschijningsdatum:
23/08/2024
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
203 mm x 254 mm
Gewicht:
1265 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 236 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.