Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The advent of photography revolutionized perception, making visible what was once impossible to see with the human eye. In At the Edge of Sight, Shawn Michelle Smith engages these dynamics of seeing and not seeing, focusing attention as much on absence as presence, on the invisible as the visible. Exploring the limits of photography and vision, she asks: What fails to register photographically, and what remains beyond the frame? What is hidden by design, and what is obscured by cultural blindness? Smith studies manifestations of photography's brush with the unseen in her own photographic work and across the wide-ranging images of early American photographers, including F. Holland Day, Eadweard Muybridge, Andrew J. Russell, Chansonetta Stanley Emmons, and Augustus Washington. She concludes by showing how concerns raised in the nineteenth century remain pertinent today in the photographs of Abu Ghraib. Ultimately, Smith explores the capacity of photography to reveal what remains beyond the edge of sight.