Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Heutige Kindheit ist geprägt von großen Herausforderungen, die Fragen nach Mitbestimmung undMitgestaltung aufwerfen. Als genuin ressourcenorientierter Bildungsbereich kann ästhetischeBildung einen wichtigen Beitrag zur gelingenden Bewältigung dieser Lebensanforderungen leistenund schon junge Kinder auf ihrem Weg zu einem verantwortungsbewussten, sinnerfüllten undsalutogenen Leben begleiten.In der Kunstpädagogik wird ästhetische Erfahrung als Kern ästhetischer Bildung erachtet, doch mussgeklärt werden, was hierunter zu verstehen ist. Auf Basis von Theoriemodellen über ästhetischeErfahrung aus unterschiedlichen Wissenschaftsdisziplinen sowie entwicklungspsychologischerVoraussetzungen junger Kinder hierzu, verbindet die phänomenologische Forschungsarbeit erstmaliggesamthaft konstitutive Merkmals- und Verlaufsstrukturen ästhetischer Erfahrungsprozesse.Die neu gewonnenen Erkenntnisse geben einerseits Aufschluss über die Qualität derartigerErfahrungsprozesse und zeigen andererseits ihren potentiellen Bildungswert für denkunstpädagogischen und frühpädagogischen Bereich auf.