• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Assessment in the Primary Classroom

Principles and Practice

Sarah Earle
Paperback | Engels | Primary Teaching Now
€ 43,45
+ 86 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Essential reading to support principled assessment decisions in the classroom
Assessment has become an increasingly complex area for primary schools in recent years, with schools and academy trusts trying to create their own ways of assessing without levels. Trainee teachers find it hard to understand key principles in assessment when practice in each of their school experiences is so varied. This ′essentials′ text supports trainee and beginning teachers to understand the current context and consider essential principles for good practice in primary assessment.

The book:

- features explanations of key terminology
- includes practical examples from classrooms and schools
- supports teacher assessment literacy
- explores the assessment system as a whole
- covers formative and summative assessment, pupil progress, data and moderation.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
120
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781526449986
Verschijningsdatum:
22/07/2019
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
168 mm x 244 mm
Gewicht:
226 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 86 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.