Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book surveys the research in higher education and applies some of the concepts to assessment, teaching and learning at lower levels of the education hierarchy. The results of this research suggest that a reconceptualisation of the assessment objectives, which frame the specifications at this level and provide a focus for curriculum development, could influence the way students are taught and the way in which teaching and learning programmes are put together. Such a change could help to reduce the asymmetry between students and teachers and encourage teaching and learning which helps students to 'think in the subject' and champion deep approaches to learning.