Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The book provides a full complement of assessment technologies that enable leaders to measure and evaluate performance using qualitative and quantitative performance indicators and reference points in each of seven areas of organizational performance. While these technologies are not new, applying them in a comprehensive assessment of the performance of both academic and administrative organization in higher education is a true innovation. Assessing Organizational Performance in Higher Education defines four types of assessment user groups, each of which has unique interest in organizational performance. This offers a new perspective on who uses performance results and why they use them. These varied groups emphasize that assessment results must be tailored to fit the needs of specific groups, that "one-size-fits-all" does not apply in assessment. An assessment process must be robust and capable of delivering the right information at the right time to the right user group.