Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Onderwijs & Pedagogie
  4. Assessing and Accounting for Student Learning: Beyond the Spellings Commission

Assessing and Accounting for Student Learning: Beyond the Spellings Commission

New Directions for Institutional Research, Assessment Supplement 2007

Ir
Paperback | Engels | J-B IR Single Issue Institutional Research | nr. 94
€ 30,95
+ 61 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This volume of New Directions for Institutional Research--the first in a series of annual supplements--is intended to help institutional research, assessment professionals, and others involved in assessment.

Chapter topics include:

  1. Assessment and Accountability in America Today: Background and Context
  2. Measurement Validity and Accountability for Student Learning
  3. The Voluntary System of Accountability for Accountability and Institutional Assessment
  4. The Texas Experience with Accountability and Student Learning Assessment
  5. VALUE: Valid Assessment of Learning in Undergraduate Education
  6. Rising to the Challenge: Developing a Survey of Workplace Skills, Civic Engagement, and Global Awareness
  7. Sharing Responsibility for Student Learning

Everyone in this growing group of administrators, faculty, and staff is constantly pursuing two goals: improving programs through the development of internal assessment tools, and answering external demands to account for the quality of student learning and related aspects of institutional functioning. The chapter authors, all leading researchers, provide a historical and conceptual perspective on assessment in higher education and examine some of the tools being developed to make institutional assessment meaningful and useful.

This is the first volume in a series of annual supplements in the of the Jossey-Bass quarterly report series New Directions for Institutional Research. Always timely and comprehensive, New Directions for Institutional Research provides planners and administrators in all types of academic institutions with guidelines in such areas as resource coordination, information analysis, program evaluation, and institutional management.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Ir
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
94
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 94

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780470445242
Verschijningsdatum:
1/11/2008
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
147 mm x 221 mm
Gewicht:
136 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 61 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.