• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Asia Branding

Connecting Brands, Consumers and Companies

Bang Nguyen, T C Melewar, Don E Schultz
Paperback | Engels
€ 64,45
+ 128 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This core adoptable textbook provides a comprehensive treatment of branding in Asia, focusing on a wide range of key Asian countries including China, India, Japan, South Korea and members of ASEAN. This edited collection includes a unique blend of theory, research and practice across both consumer and corporate branding and discusses the topics of brand communication, brand relationships, social media branding, brand reputation, place brands, university branding and brand innovation. Looking at the relationship between companies, brands and consumers, this book highlights the need for a variety of strategic responses to meet the needs of different Asian consumers.

Asia Branding is the perfect resource for branding and international marketing undergraduate, postgraduate and MBA students looking to gain further insight into this fascinating subject.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
350
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781137489951
Verschijningsdatum:
14/10/2016
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
160 mm x 237 mm
Gewicht:
566 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 128 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.