Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Artistic creation has proven remarkably resistant to philosophical analysis. Artists have long struggled to explain how they do what they do, and philosophers have struggled along with them. This study does not attempt to offer a comprehensive account of all creativity or all art. Instead it tries to identify an essential feature of an activity that has been cloaked in mystery for as long as history records. Jeff Mitscherling and Paul Fairfield argue that the process by which art is created has a good deal in common with the experience of the audience of a work, and that both experiences may be described phenomenologically in ways that show surprising affinities with what artists themselves often report.