Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
What is the relationship between (AI) and (CRM)?- Can (AI) technology impact on customer relationship management (CRM) ?Nowadays, (AI) is a technology almost as old as the computer industry itself, it is similar with the advent of personal assistants function to businesses and personal promotion channel, such as ( Amazon's Alexa, Apple's Siri, Google's Assistant) image recognition ( face book), personalized recommendations ( Netflix, Amazon). Those innovations have been driven by a increase in processing power, lower cost hardware, and the exploding creation and availability of data. It seems, (AI) technology can impact global customer service management method.How to forecast economic impact modeling to (AI) will affect global economy? Can human forecast business revenue growth and job creation ( or destruction) based on (AI) applied to customer relationship management (CRM) activities? In addition to the economic impact on (AI) or (CRM) which can include an estimate of the economic impact attributable to sales forces customer base. What can economic benefits be brought to (CRM) from (AI) technology?Artificial intelligence(AI) comprises a set of technologies that use natural language processing, machine learning, knowledge graphs, and other tools to answer questions, discover insights and provide recommendations. Computer systems can use (AI) hypothesize and formulate possible answers based on available evidence can be trained through the ingestion of vast amounts of content, and automatically adapt and learn from (AI) self mistakes and failures. So, any business organizations (customer service departments) can provide efficient and effective customer relationship management of excellent customer service quality if which applied (AI) technology system. The different type of (AI) systems include: (AI) system platforms, machine learning (AI) based data preparation and enrichment tools, machine vision/image recognition, voice speech recognition, text analysis and natural language processing, bots, e.g. face book website and virtual digital assistance solutions, social media pattern analysis, sentiment analysis, advanced numerical analysis (e.g. IOT streaming, machine logs), supporting technologies, knowledge base dialog management, Q&A processing etc. different (AI) technology system customer relationship management (CRM) tools.