Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Marketing
  6. Artificial Intelligence, Strategic Communicators and Activism

Artificial Intelligence, Strategic Communicators and Activism

Lukasz Swiatek, Marina Vujnovic, Chris Galloway
Hardcover | Engels | Global PR Insights
€ 69,95
+ 139 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

In a world that is increasingly wary of artificial intelligence (AI), this book explores the pressing need for strategic communicators to move away from being advocates for AI and move towards a more critical activist role that enables them to counter AI-driven threats to communities and relationships.

AI is contributing to inequality, misinformation and environmental damage, among other problems. This book argues that strategic communicators are uniquely placed to help counter AI-driven challenges because of their skills in relationship-building and their ability to craft and deliver messages effectively. By discussing the different professional activist approaches that communicators can take in relation to growing AI challenges, the book offers multiple perspectives that will help to build knowledge in diverse settings and develop practice, especially in community and activist strategic communication.

Research-based and combining theory with practice, this thought-provoking book will be welcomed by strategic communication scholars and practitioners alike eager to develop a critical approach to the challenges surrounding AI.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
66
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781032348261
Verschijningsdatum:
9/09/2023
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
140 mm x 216 mm
Gewicht:
240 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 139 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.